Co dělat když...
Na této stránce naleznete postupy k řešení různých „pionýrských situací”, do kterých se můžete dostat jako pionýrská skupina, tak přímo jako člen či funkcionář.
Administrativa
- Vedoucím/instruktorům chceme sjednat pojištění odpovědnosti za škodu
- Nový člen se registruje na skupinu/oddíl během roku
- Skupině se změnilo sídlo
- Skupině se změnil oficiální název
- Skupině se změnila kontaktní adresa
- Skupině se změnil bankovní účet
- Změna vedoucího pionýrské skupiny
- Změna funkcionáře pionýrské skupiny
- Funkcionáři skupiny se změnila adresa nebo jméno
Evidence členů
- Nový člen se registruje na skupinu/oddíl během roku
- Osoba se chce registrovat jako individuální člen u POP
- Členovi chceme aktivovat uživatelský účet pro pionyr.cz (a do Přihlašovny aj.)
Pojištění
- Vedoucím/instruktorům chceme sjednat pojištění odpovědnosti za škodu
- Došlo k úrazu účastníka akce PS
Propagace a komunikace
- Skupina/oddíl se chce pochlubit svou činností článkem nebo fotkami
- Potřebujeme propagační materiály (předměty) Pionýra
- Člen chce doobjednat časopis Mozaika
Vzdělávání a kvalifikace
- Účastník vzdělávacího kurzu ztratil osvědčení a potřebuje vystavit kopii
- Účastník vzdělávacích kurzů či seminářů potřebuje vědět, jaké kurzy a semináře u PVC 01 absolvoval
- Členovi chceme zadat kvalifikaci do RISP
Situace průběžně aktualizujeme a rozšiřujeme.