Setkání pražských pionýrů je za námi

O víkendu 13.-15.6.2014 se na TZ Morgana u Ledče nad Sázavou uskutečnilo setkání pionýrů z Prahy. Účast byla bohužel velmi malá (11 dětí + 18 vedoucích a instruktorů z 4 PS), ale i tak jsme si všichni víkend pěkně užili. Velký dík patří organizátorům z 188.PS T.O. Bobříci.

V pátek oddíly dorazily na dvě party. Ta první se sice trošku mačkala ve vlaku, ale zato jim zase neujel přípoj ve Světlé nad Sázavou jako partě druhé. Nebylo jich mnoho takže pro ně vyrazila dvě auta, protože to bylo rychlejší než čekat na další přípoj, který jel kdy pak.
Po ubytování následovalo posezení u ohně, kde každá výprava ostatním předvedla nějakou scénku ze života své PS. Poté se hrálo na kytary a zpívalo dlouho do noci.

V sobotu ráno po snídani nám bylo vysvětleno jak bude celý den probíhat lov bobříků a organizátoři nám rovněž sehráli pár scének ze života Rychlých šípů.
Poté jsme už vyrazili pod vedením Rámy cestou necestou směr Sluneční zátoka v jejímž průběhu se lovily různí bobříci. Ve Sluneční zátoce jsme se naobědvali a po krátkém odpočinku vyrazili na další cestu, která nás mimo jiné zavedla do vesničky Pavlov, kde mají záchranou stanici pro živočichy a mají tam i Vydrýska (bohužel jsme ho neviděli).
Cestou jsme opět ulovili něco bobříků a pohodovou cestou a za občasného deště jsme kolem šesté hodiny večerní dorazili zpět na naší základnu.
Po odpočinku a večeři následoval další program, kdy děti pod vedením Božena odešly hrát na louku míčové hry a pro vedoucí a instruktory byla připravena sociální hra, kdy museli hájit či rozporovat různá společenská témata jako např. jaderná energie ano x ne, atd.

V neděli jsme si trošku přispali a po snídani začala Stezka správného táborníka, kde děti musely plnit různé úkoly.
Protože čas nás trošku tlačil nezbývalo než vše vyhodnotit, zabalit si věci, naobědvat se a vyrazit na vláček do Prahy.

Výsledky lovu Bobříků – kdo ulovil jaké:

• 68. PS Lvíčata – bobřík plavec, bobřík odvahy, bobřík květin, bobřík osamělosti
  • 188.PS T.O. Bobříci – bobřík mrštnosti, bobřík míření, bobřík záchrany, bobřík plavec, bobřík květin, bobřík zručnosti, bobřík síly
  • PS Záře – bobřík plavec, bobřík odvahy, bobřík velkého mlčení, bobřík ušlechtilosti

Výsledky Stezky správného táborníka:

Mladší:

1. místo – Agáta a Jonatán (66,5 bodů)
  2. místo – Míša a Kuba (64 bodů)
  3. místo – Filip a Marek (55,5 bodů)

Starší:

1. místo – Jíťa (38 bodů)
  2. místo – Kuba a Kája (37 bodů)
  3. místo – Maruška (36,5 bodů)

Účast na Setkání:

• 45. PS Praha 6 (4 osoby)
  • 68.PS Lvíčata (6 osob)
  • 188.PS T.O. Bobříci (9 osob)
  • PS Záře (10 osob)

Bohužel mě velmi mrzelo, že se nás sešlo tak málo. Nevím čím to je, ale je zřejmé, že to zda tuto akci zachovat či nikoliv budeme muset probrat na podzimním zasedání PRP. Já osobně jsem pro zachování této akce a již jsem dokonce oslovil potenciální organizátory Setkání 2016, ale rozhodnutí bude na delegátech PS.

Fotografové: Radek Machulda, Ondřej Machulda, Štajn, Krtek

Publikováno: pátek 20. června 2014 17:48 Vložil: Michal Krtek Rejzek

Související odkazy

Přiložené fotografie

Ve Sluneční zátoce Agáta a Jonatán - vítězové Stezky správného táborníka Jupíííí Vyrážíme na výlet Start Stezky správného táborníka